Ännu en helg har gått !

Dedde som skriver nu ;)

Vaknade för typ kanske någon timme sen och ätit lite frulle och tagit en morgon cigg :)
Idag så blir det att förmodligen åka till Lalla ute i Bankeryd och tjöööta mm ..
Helgen har varit helt okej , krogen i fredags de va kuuuul :p
Sen igår va det hemmakväll för hela slanten , man måste vila sin kropp med ..

Min outfit för morgonen :

Gamla gråa mjukisar
Grönt nattlinne
Söndriga glasögon ( glömde mina hela hos Lalla , så sitter här med glasögon med en båge =P)
Och en stor rufsig tofs mitt på huvudet

Så nu ska jag kolla på lite OC hade jag tänkt det var evigheter sen jag såg den, följde den serien hela tiden men ska ta upp det igen :)

Sen när jag är i Bankeryd så skriver vi förmodligen där ifråån men så länge ha en toppen Söndag

See ya dont ever wanna be yaa !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0