Måndagskväll i Jönköping !

Jaa nu är det då Deddan som skriver för Lalla är hemma och kolla film och jag ska sätta på en av dom bästa serierna som någonsin har gått på tv O.C :D  Idag så vaknade vi , va liite bakis kan man säga haha , sen drog vi & köpte cigg och pizza , sen blev det en omgång Nintendo såklart , JAG VANN FÖR FÖRSTA GÅNGEN :D !!

Sen blev det att dra till staan så träffade jag Janni en snabbis och tog ngra cigg & satt och tjöööta :)

När jag kom hem så hade mamma en överraskning på mitt rum , MIN NYA MOBIL :) haha

Aja nu blir det OC för jag är typ kär i han som är med i den . Bild där nere ..

Dagens outfit :

Söndriga leggins
Smutsiga strumpor
Linne som luktaar öl
Rufsigt hår med tofs
& Självklart glasögon !



See ya dont ever wanna be yaa ..!!!

 Ryan Donawho ;)  Sexiiiiieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0